Sabtu, Januari 08, 2011

ApologiLatiQa....

Indahnya sesuatu penghayatan itu...ApologiLatiQa adalah sesuatu perkataan yang adalah sebenarnya datang dari ilham aku sendiri....iaitu hanya menggabungkan (Logik & Mental),aku mengambil maksud ini sebab,fikiran kita harus berfikir lebih mendalam supaya dapat perkara yang kita tidak tahu...dan memikir itu harus logik...jadi kalau kita ada yang mengarut,merepek,mereka menggunakan lebih dari suatu fikiran diluar sadar yang susah nak difahami...(Apo)logi...,ialah kiraan masa yang tiada terhad...kenapa aku berfikir seperti ini....sebab manusia telah diberi akal...akal digunakan sebaik-baiknya...jadi aku gunakan untuk mencari sesuatu perkataan itu menjadi realiti...berikutnya..akan aku sambung akan datang..buat masa ni..tak tahu nak sambung macam mana..sebab..aku buat sekarang dalam keadaan kelam kabut..(ini pun salah satu keadaan perasaan yang tak tentu arah..huhu)..hehe...sekian....nanti ya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan