Isnin, Januari 10, 2011

Senyuman Yang Ku Inginkan.......

Aku suka melihat senyuman mu,walaupun selalu kau menegur aku,tetapi aku tidak dapat hendak mengungkapkan sebarang kata-kata dari bibir ini..malu membelenggu diri ini..entah bagaimana hendak memulakan bicara dari mulut aku ini..adakah sebut 'hai saja sudah mencukupi....tapi aku dah cuba...bukan hai...tapi menegurnya...nanti satu yang dia buat..iaitu hanyalah...senyum....senyum...dan..senyum....ai...pening...apa entah.....tapi kalau tegur diri aku ada suara pula...kalau aku mulakan entah apa nanti....senyum....nanti senyum...kawan-kawan dia pula yang bising...nanti marah kawan dia balik....ai.....tapi...aku suka tengok dia senyum..kalau kat mesej..mana nampak orang senyum...ha..bagi aku dan mungkin...semua orang....senyuman adalah yang terindah dalam hidup ini bagi aku je lah kot....mungkin...aku takkan melihat senyuman yang sama pada masa akan datang.....dan aku nak kau selalulah tersenyum.....bila jumpa aku...hehe.....tak payah cakap apa pun....senyum je...dah cukup gembirakan aku...dan aku suka....sesiapa saja senyum kepada aku.......indah!...nanti aku senyum balik.aku ikhlas..sepenuh hati....aku nak hayati setiap senyuman itu...jangan nak tipu aku....aku tahu yang mana senyuman palsu......aku tahu....ok~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan