Khamis, Januari 06, 2011

Maaf.......

Aku salah ke...apa salah aku..kenapa aku buat salah..senang ke aku kalau aku banyak buat salah..berapa ramai kalau aku ingat aku buat salah,aku tak nak cerita orang itu buat salah kat aku..tapi aku cerita aku yang salah kat mereka...kenapa?,jika mereka ada salah kat sesiapa termasuk aku...itu diri mereka...mereka boleh mengawalnya...tapi aku..boleh aku kawalnya?,aku ada banyak salah kat Allah dan rakan-rakan aku dan kedua ibu bapa aku dan semua orang..mungkin..ada orang kata aku baik..tapi hakikatnya..aku serba salah ingin menerimanya sebegitu...andai...aku telah tiada..akankah ada orang yang sanggup menebus semua dosa aku yang aku sendiri sangat berat hendak menebusnya?.....,aku...aku...nak minta maaf...salah aku...aku salah...gurau...buat orang sakit hati...kenapa...

Kerana aku berbuat salah kepada korang,semalam,hari ini,dan mungkin tanpa sadar,keesokkan hari,aku nak minta maaf sedalam-dalamnya..jika hendak memaafkan aku....aku terima..jika yang tidak mahu..aku redha sahaja...sekali lagi...aku nak minta maaf kepada semua sekali yang kenal kepada aku....di blog ini saja aku boleh "campak batu" kat sini..sekian

Tiada ulasan:

Catat Ulasan