Ahad, Januari 09, 2011

Biasalah....Baru Nak Mencuba....

Senyuman mu...akan aku simpan di dalam mimpiku buat selama-lamanya
Tangisan mu...akan aku simpan di dalam angan-anganku buat selama-lamanya
Gurauan mu...akan aku simpan di dalam khayalanku buat selama-lamanya...
Nama mu...akan aku simpan di dalam ingatanku buat selama-lamanya..
Diri mu...akan aku simpan di dalam kiraan masa yang akan terhenti buat selama-lamanya..
Dan...diriku pula..akan hilang dari pandangan mata mu..senyuman,tangisan,gurauan,nama,dan segala pada dirimu..akan aku bawa pergi melayang jauh dan mungkin ingatan yang akan tersimpan rapi..buat selama-lamanya...

Hehe...ayat apa ni,aku tak pandai sangat buat ayat cinta...sekali sekala nak cuba buat ayat cintan,selalu ayat protes,haha...ayat cinta bertaburan...tapi tak apa...nanti..gabungkan..jadi ayat MEREPEK jadinya...haha..huhuk..sampai batuk-batuk lagi ha...biasalah hidup ini...penuh dengan liku..liku yang harus diharungi...dan cabaran yang harus di tempuhi...perasaan cinta pun masuk juga...kawal perasaan..jangan 'cinta melulu' saja...aku ingatkan pada diri sendiri je..kalau dah berkenal dengan sesiapa tu,bagi aku...selidik dulu...haha..bagi korang pula macam mana..main jalan je...entah...sudahlah...haha...kan saja..suka-suka...mencubalah katakan......ok!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan