Sabtu, Disember 11, 2010

Aku Keluar Sekejap....

Aku hari ni rasanya macam tak duduk kat rumah (memang pun),pasal aku hari ni pergi Johor Bharu,ada sepupu mak aku main kawin2,eh salah,buat majlis kenduri kawin,jadi apakan daya,pergilah si aku ikut,pasal balik lambat,dibetulkan,aku ikut nak cari barang akulah macam biasa..dekat Johor tu,kalau pergi Kota Tinggi boleh aku tinggal,dah sedara,jarang jumpa,pergilah si aku ini,berangkat punyalah pagi-pagi subuh,pukul 11.30 pagi,(???),tak apa2.
Sampai je kat sana,aku segan gak,buat tak tahu je,jengah jelah,ramai juga sedara yang tak pernah aku tengok,tak pernah jumpa,aku buat tak tahu jugalah,emak aku uruskan,tak ada kawan,bosan,kalau ada abang aku tak apa juga,ni tak ada,tunggu punyalah lama,penat..penat sungguh mata aku ni (ngantuk).hehe.
Jadi sudah masanya waktu untuk balik (sekejap,korang perasan tak cerita tadi tak habis?,tak apalah,terima kasih) Baliklah aku,jadi masih ada masa lagi sebelum malam sampai rumah,singgahlah mana-mana untuk cari barang,apa ke..,aku macam biasa,DVD je yang aku cari..kat Johor ni senang nak cari..alamak..sekali original pula..tak apa,aku tak beli..hehe,tengok-tengok je..pergh..ada macam-macam tu,lagi-lagi CD lagu,memang banyak,aku apa lagi,tengok jelah...tak beli..waktu dah nak petang,baliklah aku,sampai kat Kota Tinggi sempat je..cari lagi DVD...tak ada,nak beli DVD anime tu panjang pula episod dia,tak beli juga aku..(jangan jadi macam aku,suka beli DVD je,tak pandai nak simpan wang,taklah selalu),selain DVD juga,aku nampak majalah kegemaran aku,tapi aku dah beli,baliklah aku ke rumah,hari ni memang penat..penat betul..sakit badan..tapi sempat pula update blog ni..buat kenangan..hehehe...,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan