Jumaat, Disember 10, 2010

PMR Dan Azam Yang Baru.....

Penat betul dah nak dekat naik sekolah pada tahun 2011 ni,haha,bukan apa,aku pun makin lama dah nak meningkat remaja,jadi tahun 2011 jugalah dianggap sebagai 'hari perjuangan'..huhu,nak ambil peperiksaan PMR la katakan,masa begitu cepat betul berlalu,baru aku rasa aku tengok abang aku ambil PMR,sekarang aku pula,jadi,aku mesti berusaha lebih 'berat'...huh,kalau hanya dibibir tak menjadi la jawapnya,perlu buat dengan keyakinan diri..aku buat apa yang aku mampu je..'9A' ada didalam genggaman...emak..doakan anakmu ini..anakmu akan berjuang...aku mesti berusaha!..,ya!

Apa ya azam aku tahun 2011 ya..,ha.aku dah buat keputusan,azam aku tahun (2011) tu aku nak berubah,aku nak bangun sendiri (tidur),hehe,belajar bersungguh-sungguh walaupun laptop aku tak tinggal (mesti buka!),dengar cakap orang tua,majalah kegemaran aku,GEMPAK dan UTOPIA tak tinggal,mesti beli,Facebook aku hindari buat selama-lamanya,cayalah...sahut cita-cita aku,aku ingin menjadi kartunis dan Insya-Allah aku ingin menjadi juga sasterawan ataupun pemuzik..Amin...Kawanku..mari kita menuju tangga yang kita impikan dan capai puncak yang tertinggi itu...Mari!

Ini apa yang aku mampu............aku yakin aku mesti berubah di tahun (2011) dan aku mesti dapatkan '9A'....Amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan