Rabu, Disember 15, 2010

Poster Movie SAW....


















Ni sebahagian poster movie SAW yang aku minat tu,aku ni memang peminat cerita movie ganas,dan aku paling suka dia punya poster tu,hebat-hebat belaka,aku juga boleh mengangak mana-mana movie melalui poster..kalau korang dapat lihat dari poster SAW ni,korang dah tau cerita ni macam mana..hehe..tapi..memang hebat cerita ni..'jujur' kalau senang nak cakap..layan..


Maskot yang keluar setiap movie SAW ni,ia dikenali sebagai JIGSAW PUPPET,kerja dia,keluar dari televisyen,pita suara,mana-mana,dan dia akan memberitahu sesuatu tentang orang kena masuk perangkap dan permainan akan bermula,..aku suka tengok benda alah ni lah..hehe..gila cantik patung ni..tapi berbahaya..huhu.."lets the game begin,who will survive,make your choice," itu ayat yang selalu dia cakap...apa pun movie ni yang paling aku suka..layan sekali lagi..hehe..korang minat?..,saja je..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan