Jumaat, Disember 24, 2010

Cerita Saja - Saja.....

Assalamu'alaikum semua...tengah keseorangan ke?,ke tengah berteman..apa-apa jelah...,aku baru balik dari bandar (Kota Tinggi),huhu,aku pergilah kat KipMart,jadi aku ternampak cerita kegemaran aku (DVD),padahal sudah lama aku nak beli yang macam tu (jenis koleksi),aku tak kesempaian,perghh..,dah berzaman aku cari jenis yang biasa punya,ni dah ada yang koleksi punya,takkan nak biarkan eik..ha..cerita tu mestilah lain tak bukan iaitu SAW..ala..kalau sesiapa tak tahu,meh..aku bagi tahu...ek eleh...,santailah,aku cerita ni nak buat korang rasa ada feeling sikit..bosankan,tak nak baca pun tak apa...hehe..ini ceritaku..huhu..nak kata terpengaruh taklah,dah kata minat..macam kira hobilah tu..hehe..

Poster SAW yang ke-4,tengok..dah tahukan cerita ni macam mana....

Sesiapa pernah tengok orang mati yang tubuh badanya berdarah-darah,atau,anggota tubuh badannya tercabut,terburai,dan apa-apa jelahkan..sama juga cerita SAW ni,walaupun cerita ni diklasifikasi sebagai 18SG,cerita untuk orang yang berumur 18 tahun keatas sahaja,ni akibat aku membeli cerita SAW yang terakhir yang baru sahaja hangat dipasaran tu sebab aku tengah bosan masa tu,apa lagi,amik lah sekeping,layan kat rumah,best pula,lantak,aku nak beli lagi,tu yang cari sampai sekarang dan aku berjaya lengkapkan koleksi aku..hehe..cerita ni ganas woo..korang kalau pernah tengok cerita filem pembunuhan,mereka membunuh hanya menampakkan kesan darah atau calar-balar ditubuh mereka,tapi cerita ni lebih dari itu,ia menunjukkan cara pembunuhan yang lebih efektif,ada kesan..haaaa..nak macam mana layan jelah,ada yang tak berani tengok cerita ni,oloh...bukan cerita ni je,banyak lagi cerita yang macam ni,tak hairanlah...jangan sedih..apasal sedih pula..?,lupakan...dah banyak DVD aku beli...filem ni yang amat puas hati...dan akan ada yang lebih best dari dimasa akan datang hanya nak hiburkan hati dengan cerita yang GANAS nak mati ni...aku beri markah 9/10..!!...trimas korang,kerana sudi layan cerita aku yang tak seberapa best (bosan la tau...)..,tak apa tak apa,korang bagaimana..apa yang best bagi korang..hehe...ha..lupa!!..,kalau korang baca ni..pasti cerita ni sama dengan cerita yang aku taip kat blog aku tempoh hari..hehe..ni sambungan dia..huhu
Sekian...lah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan