Isnin, Disember 13, 2010

Beginilah....

Ingatkan hari ni boleh juga aku rehat kat rumah,sekali,dengar pula cerita nak hantar orang balik kampung,jadi apakan daya,terpaksalah ikut pergi balik kampung yang membosankan itu,pagi-pagi tak nak cakap,dah tengah hari baru cakap,macam apa,pergilah Bandar Penawar dulu tengok abang aku kat asrama,jadi,habis balik dari situ,terus balik kampung (lagi sekali diingatkan,memang bosan balik kampung),lama juga nak sampai,kat Pontian,gila,ngantuk di buatnya aku (bosan),habis nak buat macam mana.
Dah sampai dah kampung ni,amik masa 3 jam,tulah tadi aku bagitau,bosan bai,sampai,masuk,sembahyang,tak sampai 1 jam,pergh,dah baliklah kitaorang (aku),pergi dalam perjalanan amik masa 3 jam,dah sampai,amik masa tak sampai 1 jam,penat,ngantuk pun menyebulungi minda,apatah lagi aku,melayanglah...(tidur...,huhu),sadar,sadar, dah sampai kat Kota Tinggi,singgah dulu (macam biasa),aku cari cerita DVD (macam tak ada cerita lain je aku ni,habis nak buat macam mana,aku memang minat mencari benda alah ni),belek-belek DVD yang ada kat kedai tu,jumpa juga cerita SAW 3,masa hari tu aku cari tak ada,ni ada pula,belilah aku (mesti beli) cerita SAW 3,hilang juga bosan aku tu,mana cerita SAW 2,4,5?,tak ada....kecewa juga..ha..lupa..kalau korang baca artikel kat blog aku ni,mesti asyik cerita DVD je..,lepas tu pasal cerita SAW,kan cerita SAW tu ada tujuh cerita,jadi aku ni suka mengumpul cerita itu biar lengkap,selain SAW,ONG BAK pun aku cari nombor 1,2,3..,huhu..tabiat..,jangan ikut tau..,haha..
Dah-dah habis cerita pasal DVD tadi..kenapa cerita..(aku sendiri yang cakap..hhuhu)..,tapi memang penat..cuti sekolah ni..nanti.nak pergi mana pula lak..alahai...nak buat macam mana,beginilah aku....huhuhu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan