Jumaat, Disember 10, 2010

Seketika Mencari Sesuatu Barang...

Aku baru balik dari bandar (Kota Tinggi),memang aku dah biasa selalu ikut family pergi kesana,bukan aku tak nak ikut,inilah peluang aku untuk membeli barang yang aku cari...hehe.., macam biasa..,hendak aku ingatkan barang yang aku cari tu dikenali sebagai DVD,hehe,aku berharaplah cerita yang aku inginkan tu ada..sekali..dah habis pula..hehe..macam biasa,SAW menjadi pilihan aku,banyak tempat aku cari,kat Econsave,Kip Mart,hambik...tak ada juga.

Itulah..masa dulu sebelum cerita SAW 7 tu keluar,aku tak nak beli,kenapa?,sebab certia SAW yang bebanyak tu ada berlambak kat bandar,lepakkan,yang collection pun dah tak ada,nak macam mana ni..aku minat dengan cerita tu..,yang original punya lagi payah nak cari,susah bai,huhu..

Pasal DVD tadi aku lupakan sebentar,dah jenuh mencari,cerita lain pun ada juga yang baru,apakan daya DVD local yang aku beli,gila mahal yang original punya,nampaknya wayang-wayang sekarang dah berlumba-lumba mengeluarkan cerita diorang,hebat..tu yang aku rasa nak beli je semua cerita mereka,cerita lembab,penggunaan bahasa yang panjang,jalan cerita yang kadang-kadang mengelirukan..dan bermacam-macam lagilah,tapi,kalau bab pasal pelakon,aku tak kisah,asalkan,cerita mereka berkualiti.hebat!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan