Jumaat, Disember 10, 2010

Cinta Akhir Abadi....

Seringkali seseorang mencintai,menyanyangi,seseorang yang di anggap sebagai teman yang setia sebagai kekasih,bila sampai masanya,dia,aku,kami,mereka akan pulang juga dan takkan kembali,dan cinta akhir abadi yang akan mengingatkan kita..walaupun dia tiada disisi...

akankah kau melihatku
saat ku jauh
akankah kau merasakan
kehilanganku

jiwaku yang telat mati
bukan cintaku
janjiku s’lalu abadi
hanya milikmu

aku pergi dan takkan kembali
akhir dari cinta yang abadi

akankah kau melihatku
di akhir nanti
jiwaku yang telah mati
bukan cintaku
janjiku s’lalu abadi
hanya untukmu

aku pergi dan takkan kembali
air mata untuk yang abadi
aku pergi ke alam yang suci
akhir dari abadi cintaku

aku pergi ke alam yang abadi
akhir dari cinta yang abadi

lirik ni memang sesuai dengan diri kita yang menganggap cinta itu kekal buat selama-lamanya,memang pun,walaupun tiada disisi,cinta itu tetap berputik,buat selama-lamanya.....(Nidji - Cinta Akhir Abadi)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan