Khamis, Disember 09, 2010

Insomnia.....Di Bawah Sadarku

Malam ni (Khamis,9/12/2010),aku tak dapat tidurlah pula,eh..bukan dah selalu macam ini ke?,tak tahulah pula,ada orang kata 'insomnia','insomnia' ni adalah sesuatu penyakit susah nak tidur,tak kira peringkat usia,mungkin ada tekanan,mungkin juga..tak tahulah,tapi ini ada sedikit lirik lagi yang aku ambil,bukan apa,lagu ni ada selitkan maksud 'insomnia',kalau sekadar sekilas baca,mungkin korang tak faham apa yang dimaksudkan,tapi memang betul lirik ni...huhu..pasal 'insomnia'

Insomnia coba aku pecahkan sgala misterimu
Kunanti dan kucari sesepi m
impi

Hoo rindu untuk bercumbu
Mesraan b
awah sadarku
Kunanti dan kucari sesepi m
impi

Kaubunuh suhu di sangkar ku
Cuaca di tamanku

Gerimis datang
Musnahlah gersang
Ku tetap
terjaga
Aku tetap terjaga

Habis terkuras
Kelenjar air mata
Ku tetap te
rjaga
Aku tetap terjaga

Insomnia
Insomnia…

Kaubunuh suhu di sangkar ku
Cuaca di ta
manku
Musim di kanvasku
Suhu di sangkarku
Cuaca di tam
anku

Kalau nak cari lagu ni,nama band dia Efek Rumah Kaca,tulah pasal,band ni semua keadaan disekeliling mereka buat lagu,dah nama band macam begitu,band 'global warming',huhu...ha..kalau tak tidur juga.bersedialah jadi haiwan panda..haha..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan