Khamis, Disember 16, 2010

Cerita Ringkas Aku...

Assalamu'alaikum,haha,apasal aku ketawa?,tiada apa-apa,saja suka-suka,sekarang ni bulan 12 pada tahun 2010 sudah pun hendak sampai penhujung..Apa yang korang fikirkan sekarang?,masih sama dengan sikap yang dulu?,apa tiada perubahan?,tahun 2011 sudah pun mendekat,jadi azam yang baru mesti adakan pada diri korang?,tak kisahlah azam korang apa sama juga aku,hehe,akhir-akhir ni,aku suka membaca artikel mengenai fizik..fizik?,betul,fizik,bukankah fizik itu belum lagi dalam pembelajaran aku?,banyak betul mengenai apa yang aku tak tahu,dari fikiran,alam,alam bawah sadar,hipnosis,kelajuan cahaya,dan pelbagai lagi yang tak terungkap,huhu,bukankah itu amat hebat?
Jadi,aku terjumpalah blog ni http://www.sevenspade.blogspot.com/ ni,aku terbaca macam-macam artikel mengenai semua yang aku tak tahu (tentang semua ni aku memang minat),dari magician,ilusi,dan banyak lagilah,bukan aku bermegah-megah dengan blog tu,sama saja blog tu dengan blog lain,orang biasa yang reka blog tu,cuma,dia meminati sesuatu hal yang kecil menjadi besar dan merungkainya,hebat,aku minat dengan sesuatu keadaan yang begitu,ha..aku dah cakap,tak tahulah ini fizik atau bukan,atau ia suatu teori,manusia berfikir,jadi kalau berfikir menggunakan otak dengan keadaan keterlaluan boleh ke?,cuba korang fikirkan macam ni,"sesuatu melodi muzik beralunan dan manusia mendengarnya,jadi,macam mana ia boleh bermain difikiran manusia sepanjang masa?,ia sesuatu yang susah nak dirungkaikan walaupun ada yang "pandai" kata senang,hmmm..ia mungkin sesuatu DNA yang belum disentuh mana-mana pihak,sekarang ni tengah dalam kajian..
Aku pun nak cerita panjang,ini saja cerita aku,apa lagi eik?,apa pun selamat maju jaya ya,kepada sesiapa yang baca ni....Ganbatte!!..,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan