Khamis, Disember 23, 2010

Harungi Ia Jika Perlu...

Tangan yang dulu aku genggam tidak lagi rapat akibat kecenderungan jiwa aku yang tak stabil,setiap hari,masalah hadir menguji aku yang aku tak pernah menyadarinya dari awal lagi..apa yang harus aku lakukan,menggenggam lagi tangan aku ini,amat susah hendak berlaku lagi perkara yang sudah berlaku,aku nekad hendak menyelesaikan masalah ini dengan hanya sebelah tangan sahaja,namun ia tidak senang apa yang aku bayangkan,amat susah,masalah ni,menghantuiku diriku selama ini,antara hidup dan mati,ini yang menentukan segala,waktu telah berputar sangat pantas,tangan yang dulu aku genggam yang tidak kemana hendak pergi akan aku ubahnya dengan akan aku mengapai tangan aku mencapai bintang....ubahlah segalanya yang telah berlaku..walau seberapa tingginya itu...haruskah aku mencapai tangan yang lain,mencapai tangan orang lain,yang sedang menghulurkan kepada kita,itu pilihan korang yang akan menentukan perjalanan korang,akankah hendak bertepuk sebelah tangan....pimpinlah tangan bersama untuk kekal bersama,lepaskan jika ia jalan yang terbaik..mungkin ia tangan terakhir yang anda genggam.selamanya..akankah tangan ini aku lepaskan atau korang yang lepaskan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan