Rabu, Disember 08, 2010

DVD Punya Pasal.....

Aku baru beli dvd terbaru selepas cerita SAW1,tajuk cerita itu ialah CROW ZERO5,setahu aku cerita CROW ZERO kan hanya ada dua cerita je..tak kesahlah,lenjan je lah,aku main beli je,dah hati kata suruh beli,kan tak beli,banyak gulita pula,huhuhu...,
Aku belilah dvd tu kat tempat tinggal aku,abang yang jual dvd tu memang baik dengan aku..,hehehe.,sekali habis beli dvd tu,aku balik lah rumah,nak tengoklah cerita tu,aku ni jenisnya tak suka tangguh-tangguh lagi barang yang aku beli tu,terus aku buka.
Baru je pasang,dah ok,sekali hambik...tak best punya cerita dia,macam apa,aku ni dapat bezakan mana wayang dengan tak wayang,cerita dia macam tak guna pun ada,lagi best cerita CROW ZERO 1 &2,VOLCANO HIGH,DROP! dan sengangkatan cerita budak-budak gaduh Jepun,lantak,aku tengoklah sampai habis,sekali,tak sampai habis pun,tersangkut,ha...aku buka kat laptop..,kat laptop aku tu ada dua cara boleh buka cerita dvd.,aku cuba buka yang lagi satu pula,boleh!..,memang boleh..,aku tak layan pun cerita dia,aku cepatkan,sekali tersangkut lagi..nyirapnya aku.kenapa macam ni...aku ingatkan tak boleh main lagi dvd ni..aku terkejut gila..ada cerita yang lain daripada yang lain,cerita dewasa..ha..hambik lagi sekali pada aku!.
Aku matikan..gila punya dvd..campur-campur lak..aku tunggulah bila abang yang jual dvd tu datang lagi..datang pun walaupun dah 3 hari dah berlalu,aku pulangkan balik,aku bagitau la kat dia,dia pun terkejut...adui..sengih-sengih jelah..dia pun macam tak percaya juga..aku beli cerita lain pula..tajuk cerita ni BRUCE LEE,MY BROTHER..,best juga,ala,tapi bukan BruceLee yang berlakon..orang lain,cerita ni cerita balik pasal hidupBruce Lee,tapi tak apa teknik dia hebat!.cerita macam begini memang aku minat,cerita Kung-Fu.,aku suka..memang cita rasa aku..hehe..
Ha..lupa.pasal cerita yang macam apa tadi tu,abang tu ada cakap,dia dah jual kat Felda Semenchu dah 3 keping angkat,mampus..,dia kata biarlah,nasib baik aku beli,aku bagitau yang benda itu salah,kalau orang lain,dah macam mana abang yang jual dvd tu..bagi yang minatlah..huhu..aku memang selalu beli dvd kat situ,pelanggan tetap..hehhe..

Ni poster cerita Bruce Lee,My Brother..cerita mengenai Bruce Lee ketika kecil hinggalah besar..best..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan